dimarts, de juliol 06, 2010

The End

Sento haver tardat tant en escriure i no haver-vos pogut seguir explicant el viatge, pero vaig deixar-me l'ordinador a un taxi a Miami i encara no l'he recuperat, encara que es suposa que esta de cami i que m'ha d'arribar d'aqui no res!!

El viatge ja s'ha acabat i ahir a les 4 de la tarde tornavem a ser a Chicago per agafar les maletes i preparar-mos per la tornada a casa. Aquesta nit m'he quedat a dormir a casa una amiga, que ahir em va preparar una barbacoa i tot per despedir-se!! I aquest mati m'ha deixat el cafe fet perque no em falti de res mentre espero que vingui el taxi a recollir-me. No se'n fiava gaire que aquest mati truques al taxi, aixi que ahir tambe va decidir trucar al taxi per mi i deixar-ho aixi tot preparat per assegurar-se que arribi a l'aeroport i no perdi l'avio.

Aixi que aquest es l'ultim post que escric des dels EUA. L'avio surt de Chicago en direccio a Philadelphia a les 2 de la tarde, i des d'alli agafo el vol a Barcelona, que arriba al desti dema a les 8.30 del mati, si tot va be. El proxim post que escrigui sera desde casa per dir-vos que he arribat be i potser us continuo explicant alguna coseta del viatge i poso algunes fotos per continuar fent-vos enveja, ja veurem, jaja.

Quan torne a ser per Tortosa ja us anire trucant o enviant algun missatget per veure que feu i com quedem per retrovar-nos i tot aixo, que aquest estiu estare de vacances!!

PD: Perdoneu pels accents, pero es que el teclat america no en te!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada